GAZE-KO 1.FESTA

Kaixo guztioi:

Atzo guztiok dakizuen moduan gazeabian mondragon ospatu genuen Ametsen ekaitza ekitaldiaren barruan. Hala ere, sarrera honetan ez dut ekitaldiari buruz hitz egingo, hori urrengo baterako utziko dut.
Gaurkoan atzo egin genuen festari buruz hitz egingo dut. Egia esan lehen aldiz gaze-ko kideak, ametsen ekaitzekoekin batera afari bat egin genuen gabaz eta ondoren diskoteka batetara eta guzti joan ginen. GUZTIA EZ DA LANA!
Ondorengo argazki honetan, gazen praktiketan ari garen 4ok eta idazkaritza teknikoko pertsona bat azaltzen gara. Egun honek, asko lagundu digula uste dugu, izan ere, gure arteko komunikazio asko hobetu da eta elkar hobeto ezagutzeko aukera bikaina izan genuen, behar beharrezkoa gero lanean.

Beraz espero dut, hau lehena bakarrik izatea eta honek jarraipen bat izatea.

Nire partetik besterik ez, eskerrikasko atzoko eguna hain polit egun zuten guztiei eta urrengorarte.
Esta entrada fue publicada en Uncategorized. Guarda el enlace permanente.

Responder

