MAK – hizkuntzaren harresiak gaindituz musika egiten

Ekintzaile ugari ditugu guren inguruan eta askotan ez gara beraietaz ohartzen ezta behar bezalako arreta zuzentzen. Nik egia esan Iparraldea XXI dokumentala ikusten ezagutu nuen ekintzaile talde bat eta txundituta geratu nintzen. Baina zertaz ari naiz?

MAK Ziburuko rap taldea da. Ziurrenik izanen dira beste rapero talde ugari Euskal Herrian, Ipar nahiz Hego, baina ziur naiz hauetatik oso gutxik iñork ez esatearren ez dutela euskeraz egiten. Erdera edo inglesa honelako musiketarako oso egoki dira, batez ere ameriketan oso ezaguna baita. MAK talde honek ordea euskeraz kantatzen du, hizkuntzak izan ditzakeen mugak gaindituz. Bideoaz disfruta dezazutela espero det:

—————————————————————————————————————–

Tenemos a muchos emprendedores entre nosotros, pero muchas veces no nos enteramos que están a nuestro alrededor ni les prestamos la debida atención. Yo la verdad he conocido a un grupo emprendedor viendo el documental Iparraldea XXI y me quede alucinado. ¿Pero de qué os hablo?

MAK es un grupo de rap de Ziburuko (Ciboure en francés). Seguramente habrá más de un grupo de rap en Euskal Herria, tanto en Iparralde como Hegoalde, pero estoy seguro que de estos pocos cantarán en euskera por no decir ninguno. El castellano o inglés para este tipo de música parece ser más apropiado, sobre todo porque es muy conocido en Estados Unidos. En cambio, MAK canta en euskera, superando cualquier barrera que el idioma pueda tener. Espero que disfrutéis del video:

Izan huntsa

Esta entrada fue publicada en Uncategorized y etiquetada , , , , . Guarda el enlace permanente.

3 respuestas a MAK – hizkuntzaren harresiak gaindituz musika egiten

  1. ERIK dijo:

    Earra taldea kanta eee!!! Ta ni oso musikazalea ez naizela,… berandu izango da seuraski baina ondo eongo litzateke EKINFESTen eukitzea!

  2. zuriñe dijo:

    neri ere pila gustatu zait. Sería la caña que vinieran, no?

  3. namenabar dijo:

    neirre gustatzen zait!!!!! ondo eongo zen ekinfesten egotea nire ustez ere!

Responder

